Již 19. ročník celorepublikové soutěže Král vín potvrzuje svou pozici nejvýznamnějšího českého vinařského projektu, který se zaměřuje na objevování a propagaci těch nejlepších domácích vín a jejich přiblížení široké veřejnosti. Jako patron nové encyklopedie zúčastněných vinařů vystoupila opět značka Mühle Glashütte, jejíž inzerce na jejích stránkách nechybí.
Na rozdíl od jiných vinařských soutěží nabízí Král vín jedinečný koncept – vína nemusíte hledat, přijdou za vámi. Projekt zahrnuje dvě vinařské roadshow, díky kterým si mohou milovníci vína užít ta nejlepší oceněná vína přímo ve svém regionu.
Po slavnostním vyhlášení výsledků, které vedl ředitel soutěže Branko Černý, přináší tato encyklopedie tipy na vína, která stojí za ochutnání. Finalisté byli vybráni z rekordních 1 370 vzorků od 165 vinařů z celé České republiky, včetně nejlepších moravských vinařství.
Stejně jako v loňském roce využil saský producent hodinek svůj vizuál podporující edici hodinek Teutonia, a to konkrétně zlaté Teutonia IV MoonPhase Gold.