Nová speciální edice Primus Fly Navy, omezená pouhými 150 kusy, doplňuje rodinu chronografů Hanhart Primus. Na modrém ciferníku nese znak námořního letectva, konkrétně jednotek Naval Aviation Squadron 3 „Graf Zeppelin“, přičemž na dýnku nechybí erb letek MFG3 nebo MFG5.
Je přesný, spolehlivý a snadno čitelný ve dne i v noci, což usnadňuje létání bez další navigační pomoci. V německém námořnictvu, je přesnost a tradice na prvním místě již více než 110 let a partnerská značka Hanhart se touto zásadou řídí také, a to od roku 1882.
Mimochodem, významné spojení hodinářské značky ze Schwarzwaldu s letectvím sahá hluboko do historie. Pilotům dodávané hodinky musely už kdysi odolávat extrémním nárazům, obrovským teplotním výkyvům, velkým výškovým rozdílům a proměnlivým povětrnostním podmínkám – tedy výzvám, se kterými jsou letecké síly obeznámeny dodnes.
Ale pojďme se podívat na nové hodinky. Chronograf Primus Fly Navy bude k dispozici buď s pouzdrem z nerezové oceli dodávané na modrém textilním řemínku, nebo s pouzdrem z nerezové oceli s černým PVD povlakováním dodávané na černém textilním řemínku. V každém případě o průměru 44 mm, kterých se však není třeba bát. Zvláštností hodinek Primus jsou totiž volně ohebné nožky v místě úchytu, a právě ty poskytují optimální pohodlí při nošení tak robustních hodinek na zápěstí.
V designu Hanhart Primus Fly Navy se snoubí tradiční hodnoty s přesnou hodinařinou. Některé detaily pak byly inspirovány řeckou mytologií, a tak protiváha centrální sekundové ručky chronografu nese trojzubec boha moře Poseidona, který se nachází i ve znaku leteckých jednotek Naval Aviation Squadron 3 „Graf Zeppelin“. S tím koresponduje i prosklené dýnko hodinek, které je potištěno znakem letek MFG3 nebo MFG5. Pět hvězd pak symbolizuje pět ctností: věrnost, odvahu, připravenost, spolehlivost a vytrvalost.
Číslice a ručky Hanhart Primus Fly Navy jsou tradičně potaženy luminiscenční vrstvou, konkrétně směsí SuperLumiNova SLN C3 GL, která zajišťuje dokonalou čitelnost ve dne i v noci – v kokpitu i na pláži.
Technické specifikace, stejně jako kultovní červené tlačítko, zůstávají věrné svým předchůdcům vyráběných od roku 2009, kdy je pro Hanhart navrhl Miodrag Mijatovic vystupující pod přezdívkou Mijat (mimochodem pracoval také pro Blancpain, Hublot či TAG Heuer). V nitru tak stále pracuje klasický mechanický strojek s firemním rotorem, který stojí na základech dodávaného kalibru Sellita SW510.