Central Cee otevírá trezor značky G-Shock s více než 300 vzácnými hodinkami

Značka G-Shock včera představila novou etapu spolupráce s britským rapperem Central Cee, která navazuje na úspěšné partnerství z předchozího roku.

Ústředním bodem nové kampaně značky G-Shock je série Icons, tedy ikonické modely DW-6900, DW-5600 a GA-2100, které definovaly podobu digitálních hodinek s maximální odolností. Právě model DW-6900 označuje Central Cee za svůj nejoblíbenější. „Nosím ho skoro každý den,“ říká s přesvědčením.

Central Cee & G-Shock

Nová kampaň přichází s výrazným videem, v němž Central Cee odemyká trezor plný více než 300 hodinek G-Shock. Kolekce zahrnuje nejen jeho osobní výběr, ale také tři další kurátorsky sestavené sbírky, které společně ilustrují vývoj i výjimečnou rozmanitost modelů G-Shock napříč desetiletími. Klíčové téma? Odolnost – ať už vůči nárazům, vodě nebo času samotnému.

Central Cee zde ztělesňuje hodnoty, které jsou pro G-Shock zásadní: autenticitu, houževnatost a odvahu tvořit mimo konvence. Jeho dlouhodobý vztah ke značce podtrhuje, že spojení mezi osobností a hodinkami může být skutečné – a nejen marketingové.

Central Cee & G-Shock

Slogan „Built Different“, který značka G-Shock používá jako svůj manifest, v nové kampani rezonuje nejen skrze technologii, ale i skrze příběhy.

Každý model je zde nositelem vlastního odkazu. Video a celá vizuální série tak připomínají, že ikony G-Shock nejsou jen hodinky – jsou to kulturní artefakty, které přetrvávají v čase a neustále si hledají své nové generace nositelů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.