Jako dárek k sedmým narozeninám si privátní nezávislá značka Isotope nadělila nové logo. Hodinky, které při této příležitosti dnes uvádí na trh, jsou však pravým opakem oslav. Hydrium Seconde/Seconde/ jsou fyzicky ztvárněným smutečním obřadem starého loga, a vlastně první Memento Mori hodinky bez lebek.
Když majitel společnosti Isotope, José Miranda, přemýšlel jak okořenit sedmé výročí své značky, napadla ho skvělá myšlenka oslovit kreativní ateliér Seconde/Seconde/, za nímž stojí nadaný Romaric André. Nabídl mu tedy možnost kooperace a vytvořená hodinek nesoucí zároveň nové logo značky. Ten, kdo sleduje instagramový účet @secondeseconde tuší, že to se určitě nestalo a že Romaric měl absolutně odlišný nápad. Koneckonců, jako vždy. Namísto pouhé oslavy nového loga chtěl vzdát hold tomu starému a vytvořit něco skutečně jedinečného: Memento Mori hodinky, ale bez lebky.
Pokud Romarica Andrého neznáte, jedná se o kreativní mozek společnosti Seconde/Seconde/, který zahájil svou cestu v hodinářském průmyslu v roce 2019. Jeho vášeň k vintage hodinkám ho přivedla k experimentování a zkoumání nových přístupů, čímž si získal mezinárodní uznání.
Svět horologie Romarika vždy uchvacoval a nyní se mu podařilo, že do něj přispívá vyprávěním příběhů osobitým a krásným způsobem. „Zaměřuji se na nejmenší detaily a vždy si hraji s DNA hodinek, aniž bych ji narušil,“ prozrazuje.
Hodinky Hydrium Seconde/Seconde/ jsou excentrickým znázorněním nevyhnutelnosti smrti.
Romaricova interpretace umisťuje jeho nejnovější výtvor šest stop pod zem, což je zajímavý odklon od typické vodotěsnosti 1000 stop pouzder linie Hydrium. Výroční hodinky Hydrium Seconde/Seconde/, limitovány pouhými 50 kusy, jsou osazeny černým matným číselníkem s jemným nádechem zelené barvy.
Šipky mění logo tak, aby místo nápisu „ISOTOPE“ bylo napsáno „OTOPSIE“ (vychází z anglického slova autopsy čili pitva). Smuteční je i pojetí sekundové ručky Failing Heartbeat, která vychází svým stylem, jak už název napovídá, z rytmiky srdečního selhání.
Hodinky bude možné pořídit pouze na stránkách značky, a to za 900 liber, k nimž je potřeba ještě připočíst DPH.