Přímočarý design, jasné barevné schéma a nadčasová mechanika – to jsou základní pilíře, na nichž stojí nové pojetí hodinek FORM A Chronoscope značky Junghans. Nesou se v duchu ruchu velkoměsta, inspirací byl život v New Yorku. Hodinky jsou tak jakousi připomínkou pulzující metropole na zápěstí, tedy města, které nikdy nespí. Stejně tak se mechanický strojek „nikdy“ nezastaví – tedy pokud chronograf v urban stylu bude jejich majitel stále nosit.
Název počinu hovoří za vše. Linie FORM spojuje klasickou hodinařinu s moderním designem. Tři nové varianty rozšiřující řadu FORM A Chronoscope působivě dokazují svou odhodlanost zaujmout především lesklým, černě povlakovaným pouzdrem z ušlechtilé oceli, které podtrhuje čistý design.
Ciferník s matným černým povrchem a gunmetal tmavými ručkami vytvářejí vzrušující kombinaci. Podtrhneme-li ji konkávními registry chronografu a ukazatelem dne v týdnu a data dokonale umístěnými v přehledné ploše, dokonalá symbióza je na světě.
Akcenty v oranžové, šedé a kari barvě na hodinových indexech a hůlkovitých ručkách zaručují spolehlivou odečitatelnost času díky vrstvě barevného luminiscenčního povlaku – ať už v hektickém dni, nebo pozdě v noci ve městě, které nikdy nespí.
Hru barev pouzdra a ciferníku přebírají i kožené řemínky, které navazují na sportovní moderní design. Zatímco automatický kalibr J880.1 (odvozený o klasiky ETA Valjoux 7750) proměňuje dynamický pohyb nositele v přesné a vytrvalé zobrazení času, safírové sklíčko, které je z obou stran antireflexní, dotváří připravenost hodinek FORM A Chronoscope do betonové džungle.
To však není vše. Pulzující velkoměstská energie tikajícího klenotu se odráží i v safírovém sklíčku na zadní straně pouzdra. Je na něm totiž vyobrazen motiv „Times Square“ britského umělce Richarda Macneila, který je známý svou schopností vytvořit realistické obrazy s ohromujícím detaily. Jeho práce často zachycuje scény z městského prostředí, předměty a krajinu, které jsou pro mnohé diváky povznášející a inspirativní.
Jeho umělecká díla jsou plná barvy a života. Používá různorodé techniky malby, aby dokázal vyjádřit atmosféru daného místa nebo okamžiku – tak, jak se mu to podařilo pro hodinky Junghans.