Fotbal patří k nejpopulárnějším sportům světa, a tak není divu, že se s jednotlivými týmy a hráči spojují i velké hodinářské značky. V poslední době to byl například Sinn, který poctil speciální edicí tým Eintracht Frankfurt, dále třeba Oris, jež se stal partnerem profesionální fotbalové ligy ve Francii – Ligue de Football Professionnel, no a třeba právě švýcarská značka Perrelet, která nově navázala partnerství s pražským klubem Sparta Praha.
Švýcarská značka Perrelet má k fotbalu velmi blízko. Její hodinky lze objevit na zápěstí nejedné fotbalové legendy, a to včetně jejího dlouholetého ambasadora Christiana Karembeu, francouzského mistra světa i Evropy a dvojnásobného vítěze Ligy mistrů s Realem Madrid. Díky partnerství s oceňováním fotbalistů roku Globe Soccer Awards v Dubaji se její model Turbine dostal do sbírek dalších hráčů a trenérů a nosí je třeba Zlatan Ibrahimović.
K letošnímu 130. výročí svého založení je nechal pro své partnery vyrobit v limitované edici fotbalový i klub pražské Sparty. „Chtěli jsme pro Spartu něco výjimečného, luxusní značku s bohatou historií, která ale zároveň umožňuje personalizaci hodinek, abychom do nich mohli otisknout sparťanskou DNA,“ vypráví Imrich Masliš ze společnosti Koscom, jenž měl výběr i design hodinek na starosti.
Právě v hlavě věrného sparťana se nápad na limitovanou edici 130 luxusních výročních hodinek zrodil. A protože byl členem sparťanského Business Clubu, mohl se o něj rovnou podělit s Michalem Krčkem a Evou Šťastnou, kteří na Letné partnerské projekty a celý Business Club řídí.
Nápad se jim líbil, a přestože nechat si na zakázku vyrobit 130 luxusních hodinek je i na Spartu velké sousto, nebáli se ho a dali celé akci zelenou.
Výsledkem je edice oblečená do černozlaté barvy GEN ACS s dominantním znakem Sparty vpředu na číselníku pod rotujícími lopatkami turbíny a s unikátním číslem vyrytým zezadu. Součástí balení jsou kromě hodinek také dva náhradní řemínky.
„Je to určitě největší akce, do které jsme se zatím v rámci Business Clubu pustili,“ připouští Krček s tím, že pro Spartu je ale klíčové zejména to, aby každá spolupráce byla výhodná oboustranně, tedy i pro partnera, kterému se investice do ní musí vrátit. „A právě spolupráce, které jsou opřené o reálný byznys, a nejen o vizibilitu na stadionech, jsou toho v podstatě zárukou,“ dodává z pozice ředitelky péče o partnery Šťastná. Byznysově laděná partnerství nad rámec loga na dresu nebo banneru u hrací plochy jsou přitom v českém fotbalovém rybníčku zatím poměrně vzácná a Sparta jim teprve umetá cestičku.
Před rokem proto založila zmíněný Sparta Business Club, kde mohou členové za 100 tisíc korun ročně získat kromě nových byznysových kontaktů také řadu exkluzivních nabídek a takříkajíc „místo u stolu.“