G-Shock jsou hodinky, které není třeba představovat. Staly se ikonou StreetArtu, zbožňují je vyznavači freestylu, skateboardů i hip hopu. Ačkoli svět uhranuly svou nesmírnou odolností, jsou uctívány a vyhledávány pro svou velikost, kultovní vzhled a pestrou barevnou škálu provedení. Jejich menší podobu, Baby G, si zamilovala zpěvačka Ke$ha, obří vzezření legenda gangsta hiphopu Ice-T se svou manželkou Coco, členové slavných Slaughterhouse, americký rapper Busta Rhymes, ale samozřejmě také Eminem a mnoho dalších. Novou se tváří japonské kultovní značky stal britský rapper Central Cee. Pusťte si Day in the Life a vrhněte se na následující řádky.
Japonský G-Shock dnes ohlásil začátek velmi významné spolupráce. Kritiky uznávaný a fanoušky po celém světě milovaný britský rapper Central Cee, s původem v Západním Londýně, se stal novým evropským ambasadorem značky.
Toto partnerství spojuje dvě ikony známé svou odolností a autentičností. G-Shock, člen rodiny Casio, vznikl s cílem vytvořit nejodolnější hodinky na světě. Slogan „Built Different“ však dokonale vystihuje i zpěváka Central Cee, který tuto filozofii žije.
Jako oddaný fanoušek hodinek G-Shock tak už od svého dětství perfektně ztělesňuje ducha a hodnoty značky, která staví na tvrdé práci a vytrvalosti. Stejně jako G-Shock tak se i Central Cee dostal z undergroundu na světové pódium, což dělá toto spojení naprosto přirozeným.
„Těším se na spolupráci se značkou G-Shock. Nosím je od dětství, takže to pro mě dává smysl. Miluju tu značku. Prostě to sedí, je to perfektní kombinace,“ nechal se slyšet Central Cee.
Central Cee zaznamenal průlom se svým singlem, který okamžitě upoutal pozornost, před čtyřmi lety. Od té doby ovládl hitparády, vydal virální hity a spolupracoval s britským rapovým fenoménem Davem i globálními superhvězdami jako Drake a Lil Baby. Má na kontě mixtape a singl, které dosáhly prvních příček hitparád, a letos získal již šestou cenu MOBO. Zároveň byl nominován hned na čtyři ceny Brit Awards na letošním ceremoniálu. V loňském roce se stal prvním britským rapperem, který dosáhl 2 miliard streamů na Spotify. S více než 7 miliardami streamů po celém světě ukazuje, že jeho cesta je nezastavitelná.
Mimo hudbu má Central Cee jedinečný styl a charismatickou osobnost, kterou fanoušci rádi napodobují. Je silným hlasem nové, mladé a energické generace. Dlouholetá přítomnost hodinek G-Shock v hip-hopové kultuře tak vytváří ideální základ pro toto dokonalé spojení.
„Jsme neuvěřitelně nadšení, že můžeme přivítat rappera Central Cee do naší rodiny,“ uvedla Jen Kelly, vedoucí marketingu značky G-Shock „Toto partnerství oslavuje příběhy a hodinky, které naplňují náš slogan „Built Different“. Skutečné sladění hodnot umožnilo tuto spolupráci, a těšíme se na zahájení nové kampaně po celé Velké Británii a Evropě.“
Značka G-Shock zahajuje kampaň, která oslavuje toto partnerství a rozšiřuje sérii „Built Different,“ která v posledních letech zaznamenala značný růst.
Kampaň zdůrazní jedinečné příběhy lidí i produktů, které činí hodinky značky G-Shock výjimečnými, a probíhat bude jak na digitálních platformách, tak ve fyzické podobě. Ústředním prvkem kampaně bude video, které přiblíží cestu Central Cee od neznámého kluka až k celosvětově uznávané hvězdě.
V rámci tohoto partnerství bude představena zcela nová kolekce tak zvaných CasiOak hodinek GM-2110, která bude uvedena na trh 26. září. Vyznačuje se kovovou oktagonální lunetou, elegantním náramkem z nerezové oceli a několika variantami barev ciferníku. Dokonale kombinuje styl a funkčnost.
V kampani se objeví také ikonické modely, včetně oblíbeného modelu rappera Central Cee, klasických DW-6900U. Mezi dalšími zmiňovanými modely budou GA-2100, GM/GBM-2100, GMW-B5000, GW-M5610U, GMC-B2100 a DW-5600.