Ve čtvrtek 8. května se stala Široká ulice v nejdůležitější destinaci Prahy. Tedy alespoň na okamžik. Celá nákupní třída se totiž proměnila v jedno velké party místo, které přilákalo na dvě stovky hostů. Více lidí se totiž na chodník před právě otevírané butiky nevešlo. Fakt ne. Byla to super akce – záviděla i celá Pařížská…
Na každého, kdo přišel, čekalo milé překvapení. Neotevíral se totiž jeden butik, ale hned dva. Široká ulice, ve směru od Pařížské ulice směrem k Pinkasově Synagoze, tak ožívá skvělými prodejnami. Hned vedle monobrand butiků značek Hublot a Messika se tak nachází další dvojice. Svým historicky prvním butikem v České republice se zde může pochlubit švýcarská značka Rado, po jejímž boku, a to na rohu s Maiselovou ulicí, září relativně nová česká klenotnická značka LOEE.
Oba butiky spojuje hned několik aspektů, a to hlavně skutečnost, že je provozuje společnost Koscom Retail. „Se značkou LOEE jsme měli již od začátku velké plány a samostatný butik v centru je jejich logickým vyústěním. Dbáme na maximální kvalitu zpracování a použitých materiálů a jsme si tak jisti, že obstojíme i v konkurenci vyhlášených značek, jejichž obchody se nacházejí v okolí,“ uvedla Barbora Vodičková ze společnosti Koscom Retail krátce po otevření butiku.
Značka LOEE vstoupila na trh teprve nedávno, i za krátkou dobu si ale partnerstvími s taneční soutěží StarDance a herečkou Táňou Pauhofovou vydobyla značné renomé. Za návrhem a realizaci interiéru prostor se postarala architektka Šárka Hynková, která se už blýskla vytvořením Victorinox butiku.
Nás však nejvíce zajímal butik značky Rado, která je součástí koncernu Swatch Group. Má více než stoletou tradici a je průkopníkem v používání nových materiálů, jako například odolného safírového skla a především keramiky, která je již po několik desetiletí nedílnou součástí identity značky.
„Rado patří mezi nejznámější hodinářské značky na světě, kromě toho je to jedna z nejinovativnějších společnost v oboru, takže jsme opravdu rádi, že můžeme zákazníkům na českém trhu nabídnout možnost výběru v monobrand butiku,“ uvedla Barbora Vodičková.
„Praha je nádherné město a jedna z nejoblíbenějších turistických destinací na světě, takže jsme obzvlášť pyšní, že můžeme prezentovat naše hodinky na takto prestižní adrese,“ dodal za značku Rado Adrian Bosshard, CEO společnosti Rado, který se kormidla chopil téměř přesně před třemi lety.