Závodní tým 1-4-3-2 Racing má nového partnera

Amatérský závodní tým 1-4-3-2 Racing má pro sezónu 2025 nového partnera, kterým se staly hodinky G-Shock. Co to přesně bude znamenat zatím netušíme, věříme však, že závodníci se budou v letošní sezóně umisťovat pravidelně na stupních vítězů – aby jejich G-Shock hodinky taky zazářily.

Jsme moc rádi, že se nám podařilo partnerství se značkou G-Shoch uzavřít. Hodinky G-Shock jsou totiž symbolem pro nezničitelnost, což je právě i ve vytrvalostních okruhových závodech potřeba,“ říká jeden z pilotů Pavel Srp, který sám hodinky značky Casio, tedy konkrétně G-Shock, už dlouhá léta nosí a sbírá. „Auto musí vydržet šest hodin v plném tempu,“ dodává.

Hodinky G-Shock, které značka Casio představila v roce 1983, jsou proslulé svou extrémní odolností vůči nárazům, vodě i vibracím. Jsou navrženy tak, aby vydržely i v těch nejnáročnějších podmínkách – od extrémních sportů až po profesionální nasazení v armádě či záchranných složkách. Díky inovativním technologiím, jako jsou solární napájení, Bluetooth konektivita nebo pokročilé stopky, jsou ideálním společníkem nejen pro závodní jezdce, ale pro každého, kdo se nevzdává před žádnou výzvou.

1-4-3-2 Racing s brandingem G-Shock

G-Shock navíc razí heslo #nevergiveup, což se pro nás skvěle hodí. Ne vždy totiž vydrží technika celý závod bez problémů, někdy je potřeba v rámci závodu auto opravovat. Ztratíme tím zpravidla cenné minuty, někdy i desítky minut, ale ani tak se nevzdáváme a do cíle dojedeme se vztyčenou hlavou,“ dodává další člen závodního týmu Hugo Kottás.

Závodní tým 1-4-3-2 Racing pojede v roce 2025 opět s vozem Citroën C2 VTS šampionát amatérských závodů Amater Endurance Cup. Pro letošní rok jsou vypsány čtyři závody, které se pojedou nejen v České republice (dvakrát na mosteckém autodromu), ale také v Maďarsku na okruhu Pannónia-Ring a na Slovensku na okruhu Slovakia Ring.

1-4-3-2 Racing s brandingem G-Shock

Amater Endurance Cup jsou vytrvalostní závody, při kterých závodní auta jezdí po okruhu celkem 6 hodin. Přestávky jsou pouze na střídání řidičů, tankování a případné opravy techniky. „Při zastávkách a střídání řidičů se nám navíc G-Shocky opět hodí, protože si můžeme díky stopkám hlídat to, jak rychlí jsme,“ říká s úsměvem Srp.

Přestože tým 1-4-3-2 Racing nastupuje do 35členného závodního startovního pole v nejslabší kategorii pro auta s nejmenším atmosféricky plněným motorem do 1,6 litru, dokáže se jejich Citroën C2 VTS držet i soupeřů s výrazně silnějšími auty a jezdit časy přibližně v polovině startovního pole.

Dalšími partnery závodního týmu 1-4-3-2 Racing jsou kromě hodinek G-Shock také společnosti 1. Bohdalecká a Citroën Česká republika.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.