Tak to jsme nečekali. Granátová edice Arcanaut se dostala do úzkého výběru hodinek magazínu Luxury Guide, jež se objevily v posledním vydání. Tím slaví magazín 25 let na trhu, a proto i téma bylo příznačné – tedy hodinky oslavující výročí slavných hodinářských domů. Skromných deset let skandinávské značky Arcanaut tak stálo bok po boku ikonám Vacheron Constantin, Breguet, Audemars Piguet či Roger Dubuis.
Ve článku „Tak jde čas“ se J.J. Tichovský zaměřil na letošní oslavy slavných hodinářských domů. Tím nejdůležitějším je bezesporu 270 let kontinuální historie manufaktury Vacheron Constantin, která své narozeniny oslavila opravdu stylově – nejkomplikovanějšími náramkovými hodinkami světa. Opravdu nepřehlédnutelné a ve zlatě oděné Les Cabinotiers. Solaria Ultra Grand Complication – La Première uhranou 41 komplikacemi.

Breguet, kultovní to značka nesoucí jméno nejslavnějšího hodináře historie, slaví své 250. narozeniny poněkud pokorněji – jednoručkou. Zlaté Souscription 2025 tak upomínají nikoli na technický um hodináře, ale na jeho marketingové a obchodní know-how.

V obsáhlém článku autor připomíná i letošní výročí značek Rolex, Bulova, MB&F či Roger Dubuis, ale myslí také ještě na daleko mladší – jako je právě desetiletý Arcanaut. Do oka mu padly ocelové Experimental ARC II – Garnet Goblin, jejichž číselník tvoří disk konstruovaný ze stovek miniaturních českých granátů. Fantastickým hodinkám, kterým byl věnovaný samostatný článek Granát Turnov partnerem avantgardních hodinek Arcanaut z Dánska, byla dedikována hned celá strana – děkujeme.

Magazín Luxury Guide je letos na trhu již 25. rokem a jeho aktuální letní vydání je věnováno oslavě tohoto významného výročí. „Ke tvorbě tohoto speciálního vydání Luxury jsme přizvali pět kurátorů z pěti různých oborů, které v našem obsahu pravidelně rezonují. Sekci designu zaštítil Jan Plecháč, umělecký ředitel sklárny Moser a jeden z nejvýznamnějších českých designérů současnosti. Jako patrona gourmet rubriky jsme zvolili michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka. O beauty sekci se postarala make-up artistka Ivana Tokárska a za rubriku umění se postavil elitní galerista Zdeněk Sklenář. Zamyšlení nad budoucností high-end lifestylu se ujal technologický influencer Petr Mára,“ vypočítává Jitka Krulcová, publisherka vydavatelství Luxury Guide International, do jehož portfolia magazín spadá.
Výroční vydání Luxury má tři různé verze coverů, které nafotili prestižní fotografové Hana Knížová a Matúš Tóth.
Ve čtvrtek 19. června proběhl u příležitosti 25. výročí Luxury galavečer, kterého se zúčastnily téměř tři stovky hostů. Sešli se v prostorech kláštera svatého Gabriela. Partnery akce byly společnosti Twistcafe Group se svým nově akvírovaným brandem Kytky od Pepy, Emblem Places s restauracemi Bricks – Hergetova Cihelna a Lví Dvůr, vinařství Thaya, sklárna Izaak Reich, Champagne G.H. Mumm, Warehouse #1 se svými značkami Campari, Cognac Ferrand a Fassbind, Piknikon, Amura lab v zastoupení Gordon Design a Lalique v zastoupení Potten&Pannen.

Součástí večera bylo i slosování hodnotných cen, přičemž mezi ty hlavní patřil pobyt v Silent Villas rakouského wellness komplexu Therme Laa a exotická dovolená na Mauriciu od privátní cestovní kanceláře Exclusive Tours.
„Na podzim chystáme ještě další výroční event vztahující se k letošním oslavám 25 let Luxury na trhu, tentokrát na Moravě,“ dodává Jitka Krulcová s tím, že posílením eventových aktivit v regionech se bude vydavatelství do budoucna věnovat ještě intenzivněji.

Součástí výročních aktivit Luxury jsou i mimořádné předplatitelské nabídky a také partnerství s vyhlášeným pražským barem Bugsy’s, který pro časopis vytvořil speciální Anniversary Bellini. Elegantní drink oslavující tradici tohoto magazínu se v Bugsy’s bude podávat po celé letošní léto.