#TBT: Večer ušlechtilých neřestí

Čas od času pořádají v pánském módním ateliéru Manemo tematické večírky pro své vybrané klienty. Jednoho z nich jsme se s velkým potěšením mohli zúčastnit. Podívejte se, jak se vydařil.

Za sedm let existence naší značky se nám podařilo získat zajímavou klientelu. Díky tomu, že jsme malý atelier s osobní vazbou na naše zákazníky, víme, co mají rádi a na co se zaměřují. Společným jmenovatelem jejich i našich zájmů je pro ně kvalita,“ prozradil Jiří Friedrich, made to measure specialista ateliéru Manemo.

Jednou z hvězd večera byly hodinky Alpina a Frederique Constant

Poslední listopadový večírek rozšířil tradiční pánskou módu o dva doplňující obory, švýcarské hodinky a peruánský rum. První téma, totiž hodinky, uchopil po svém velmi neformálně náš kamarád Honza Lidmaňský, který přivezl do butiku reprezentativní kolekce dvou sesterských značek Alpina a Frederique Constant, jimiž se snažil poukázat na výrazné rozdíly mezi sportovně koncipovanými hodinkami a těmi ryze společenskými.

Na jedné straně tak nechyběly potápěčské materiály vyrobené z materiálu Gyre, na straně druhé komplikované počiny z ženevských dílen Frederique Constant, jako byly worldtimery, věčné kalendář nebo dokonce tourbillon, jehož konstrukci se snažil privátní klientele vysvětlit.

Zdeněk Zajíc ze společnosti UPB, která dováží rumy Millonario, Mario Navarro a Jiří Friedrich

Před hlavním bodem večera, tedy řízenou degustací rumů, nechyběl catering v podání The Italians – Wine Food. Kvalitní a přitom jednoduché občerstvení v podobě nejrůznějších delikates od pečlivě vybraných lokálních dodavatelů napříč celou Itálií, které geograficky porušili snad jen čerstvé ústřice.

V druhé části večera nechyběly drinky, které namíchala Maria El Hanafi, a to na základě prémiových rumů Millonario. Právě ten byl hvězdou večera. Degustací různých ročníkových rumů této stále rostoucí značky nás provedl Mario Navarro, jenž je stejně jako Maria, globálním ambassadorem rumů MillonarioZa tuto pro nás vzácnou návštěvu vděčíme naším partnerům z Warehouse #1, a již přemýšlíme, na jaké téma se zaměříme příště,“ dodává za Manemo Jiří Friedrich.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..